giovedì 18 novembre 2010

Varza cu carne

Varza cu carne eu o prepar in cel mai simplu mod posibil, fara a o mai pune-o la cuptor si alte cele...

Ingrediente:
  • o varza mica
  • coaste de porc proaspete
  • o ceapa
  • un morcov
  • un ardei gras
  • putin suc de rosii
  • sare
  • piper
  • putin bors pentru acrit
  • marar (eu am avut uscat)

Prima data am tocat varza cat de cat marunt si am frecat-o cu putina sare, apoi am lasat totul deoparte si am pus carnea la prajit.

in putin ulei am pus carnea sa se prajeasca pe toate partile,


apoi am adaugat ceapa tocata marunt, morcovul, iar la urma ardeiul. Era mai bine daca aveam un ardei gras de alta culoare... ca sa arate mancarea mai frumos in farfurie, insa cum nu am avut, m-am multumit si cu cel verde.

Am lasat toate cele in ceaun dupa care am pus varza si am acoperit totul cu apa.Am pus capacul ai am lasat pana au fiert toate.La urma am adaugat cam 2-3 linguri de suc de rosii si putin bors...nu mult,ci cat sa dea putin gust mancarii.Am mai adaugat sare , piper si marar, am mai lasat sa dea 2 clocote si gata mancarica, numai buna de servit alaturi de ardei la otet:D.

Cam asa arata .


Pofta buna !!!

Nessun commento: