giovedì 18 novembre 2010

Biscuiti cu ciocolata

Sunt niste biscuiti tare bunuti,cel putin asa am auzit:D.Eu am modificat foarte putin reteta. Se pot pastra in cutii pentru biscuiti si 2 saptamani sau chiar mai mult.

-grazie Sara-
Ingrediente:
  • 250 g faina
  • jumatate pliculet praf de copt (8 g)
  • 140 g unt
  • 1 ou
  • 115 g zahar ( mi se pare cam mult,ajung 90 g)
  • 150 g ciocolata(reteta originala prevede alba,eu am pus fondenta)
  • 50 g nuci (prajite putin inainte dau un gust minunat)

Se amesteca zaharul cu untul moale,

pana devine ca o crema,


se adauga oul batut bine in prealabil.


Eu am maruntit cu ajutorul cutitului atat ciocolata cat si nucile,dupa care le-am adaugat peste crema de unt si am pus si faina si putina sare (intotdeaua se adauga putina sare la dulciuri) .


Se amesteca toate bine,

si chiar daca aluatul este putin cam lipicios de maini, nu se mai adauga faina.Se formeaza bilute care se pun pe hartia de copt cu putina distanta intre ele.

Se dau la cuptor, preincalzit la 180 grade celsius...pentru circa 15 minute.


Pofta buna !!! si merita incercate.

Nessun commento: