giovedì 25 novembre 2010

Pizza - fara gluten

tot din seria "fara gluten"am facut o pizza care a iesit bunuta,nici nu zici ca e diferita.


Cam asa arata punga de faina:


Ingrediente:
  • 100 g faina de orez
  • 100 g faina fara gluten
  • 5 g drojdie uscata (fara gluten)
  • circa 100 g ricotta (nu am cantarit-o)
  • 4 crenwursti mici (tot fara gluten)
  • putin suc de rosii
  • sare
  • piper
  • 250 g mozzarella
  • putin parmesan ras
  • apa calduta cat e nevoie
  • ulei de masline

Am facut un aluat din cele doua tipuri de faina,ricotta, sare si drojdia uscata, iar ca si completare am adaugat putina apa calduta.Eu nu l-am mai lasat la crescut.

Am intins direct in tava tapetata cu hartie de copt, cat mai subtire posibil si am pus tava in cuptor pentru circa 10 minute.

Intre timp am taiat crenwurstii feliute subtiri, la fel si mozzarella, iar separat am amestecat sucul de rosii cu putina sare, piper, ulei de masline si foarte putin zahar.

dupa cele 10 minute, am scos tava din cuptor si am pus peste blat cele pregatite mai sus.Deasupra am pus putin parmezan ras, am mai pus cativa stropi de ulei de masline si am mai dat la cuptor pana cand s-a topit frumos toata mozzarella.

Este buna la gust chiar daca e fara gluten...noroc cu toate produsele aparute pe piata.in felul acesta nu se simte ca cineva tine un regim sau duce un stil de viata putin diferit fata de ceilalti.


Pofta buna !!!

Nessun commento: