giovedì 18 novembre 2010

Carne cu mozzarella

Ingrediente :
  • felii de carne de care vreti
  • o mozzarella (250 g)
  • sare
  • piper
Fiind in pana de idei, dar si de timp am facut repede repede aceste "chestii":p care sunt bune bune.Am luat 4 bucati de carne, le-am batut putin ca pentru snitele, am pus sare si piper.



Am taiat o mozzarella in felii pe care le-am asezat frumusel peste carne.


am prins cu scobitori ca sa nu se desfaca in timpul prajirii si le-am pus in tigaia cu putin ulei.Se pot face si in unt sau combinat unt si ulei...fiecare cum vrea.


Dupa ce s-au prajit pe toate partile, le-am scos pe hartie de bucatarie ca sa absoarba uleiul in exces si le-am scos scobitorile.Am facut la fel de repede si niste ciupercute in unt cu sare,piper si patrunjel proaspat tocat marunt.



Pofta buna !!!

Nessun commento: