martedì 2 novembre 2010

Mancarica de cartofi

Cred ca toata lumea stie sa faca mancarica de cartofi.Este un fel de mancare simplu si bun.

Ingrediente:

  • un pui (eu am pus un pui intreg fara piept)
  • o ceapa mare
  • un morcov mare sau 2 mai mici
  • putin suc de rosii
  • 3 cartofi medii
  • patrunjel proaspat tocat
  • sare
  • piper
  • ulei

Am curatat si spalat ceapa si morcovul si i-am taiat in bucati ceva mai mari si le-am pus la calit in putin ulei.


Dupa ce s-au prajit putin, am adaugat carnea spalata si curatata de pielita si le-am lasat toate circa cinci minute si am adaugat cartofii taiati.



se adauga apa cat sa acopere totul, se pune sare si piper si se lasa sa fiarba bine, acoperit cu un capac.



cand totul e fiert, se adauga putin suc de rosii si se lasa sa dea 2-3 clocote, dupa care se adauga patrunjel tocat.


se pune in farfurii si se serveste cald, eventual cu castraveti in otet.


Pofta buna !!!

Nessun commento: