martedì 23 marzo 2010

Muffins cu ciocolata


- grazie Sara-
Acesti muffins sunt extraordinari. Sunt usor de facut,dar mai ales sunt sanatosi pentru ca stim ce produse folosim. Multumesc mult pentru reteta Sarei. Sotului meu ii plac tare tare mult.

Dimineata langa o cafea cu lapte sunt ideali.

Ingrediente:
  • 3 oua
  • 150 g zahar (eu pun doar 100g, asa imi par perfecti)
  • 200 g faina
  • 130 g unt topit si racit
  • 35 g nuca de cocos
  • 80 g ciocolata fondente (eu pun 100 g)
  • 1 plic praf de copt (15 g)

Se amesteca ouale intregi cu zaharul cu ajutorul unei furculite.(nu este nevoie de mixer pentru aceasta reteta).


Apoi se adauga untul, faina, nuca de cocos si praful de copt.


Se amesteca toate bine si se adauga ciocolata facuta bucati (eu ma ajut de un cutit si maruntesc, insa nu foarte foarte tare).Sau se pot folosi acele bilute de ciocolata din comert.

Din pacate nu am reusit sa-mi cumpar forma speciala de muffins si de asta folosesc formele de aluminiu de unica folosinta(eu nu le folosesc doar o data:D).Se pun hartiutele in forme si apoi se umplu cu compozitia.Vor creste foarte frumos.


Se dau la cuptorul preincalzit, la 180 grade pentru 20-25 minute(depinde de cuptor).Dupa ce se racesc se pudreaza cu zahar sau se pot lasa asa.



Va invit sa-i incercati si nu veti regreta, cu siguranta.Ceva imi spune ca ii veti reface:).

Pofta buna !!!

Nessun commento: