lunedì 29 marzo 2010

Pui cu cartofi la cuptor

Nu cred ca este cineva care sa nu stie sa faca acest tip de mancare. Cred ca este cel mai simplu si mai banal mod de a pregati un pranz de duminica, mai ales cand nu prea este chef de stat mult la bucatarie.

Ingrediente:
  • 1 pui de marine potrivita (circa 900-1000g)
  • cartofi
  • sare
  • piper
  • condimente pentru pui
  • usturoi
  • salata de cruditati in otet (cumparata)
  • ulei de masline
Puiul se spala bine atat in interior cat si in exterior, apoi se usuca cu hartie de bucatarie si se condimenteaza cu sare, piper, condimente pentru carne de pui, iar din loc in loc eu am facut cateva gauri si am bagat catei de usturoi pentru a da un gust cat mai bun carnii. Cartofii i-am taiat in bucati mai mari, i-am spalat si i-am condimentat si pe ei. Se aseaza in tava de cuptor, se pune ulei se masline si se da la cuptor la 200 grade pana cand totul este bine rumenit. Daca la exterior, puiul incepe sa se rumeneasca prea tare, se acopera cu folie de aluminiu si se lasa sa se faca pentru circa o ora jumatate (depinde de cuptor), iar in ultimele minute se ia aluminiul si se lasa sa se rumeneasca frumos.

noi am servit langa acest amestec de legume.


Si asa am reusit sa fac ceva bun si rapid fara sa pierd ore si ore in bucatarie.
Pofta buna !!!

Nessun commento: