giovedì 25 marzo 2010

Baci di dama

De ceva timp se pare ca m-am "abonat" la retetele de dulciuri de pe blogul Sarei.Sunt simplu de facut, dar cel mai important e ca sunt buunnee.Eu am facut aceste prajiturele, iar pe langa ele am facut si niste eclere minunate chiar daca nu arata in cel mai frumos mod.

Aceste prajiturele sunt si mai bune dupa o zi -doua (asta daca mai rezista asa mult). Langa laptic sunt bunute rau de tot. Daca folosesc faina fara gluten, le pot manca si eu :P.


Eu am modificat putin cantitatile.Pun reteta originala, iar in paranteza voi scrie ce cantitati am pus eu. Din cat am facut eu, mi-au iesit circa 30 "saruturi".
Ingrediente:
  • 90 g alune de padure ( eu am pus 50 g)
  • 90 g mandorle ( eu 50 g)
  • 150 g unt (eu 75 g)
  • 200 g faina (eu 100 g)
  • 170 g zahar (eu 85 g)
ciocolata fondenta topita pe bain-marin pentru umplut.
Eu am pus alunele si mandorlele in robot si le-am maruntit, apoi am adaugat untul moale, faina si zaharul si am facut un aluat.

Se formeaza mici bilute pe care le-am pus in tava cu hartie de copt. Pentru ca prajiturelele sa iasa cu succes, trebuie pusa tava in frigider pentru o ora si jumatate.Eu le-am acoperit cu pelicola alimentare. Se coc in cuptorul preincalzit la 160 grade pentru circa 15 minute.Eu le-am cam "bronzat":).

Dupa ce s-au copt se lasa sa se raceasca in tava pentru ca sunt destul de moi calde, insa cand se racesc nu mai sunt asa.Se unesc 2 cate 2 cu ciocolata topita.

le-am asezat in hartiute pentru muffins pentru a le da un aspect mai frumos.


Aceste prajiturele pot fi o idee pentru masa de Paste.
Pofta buna !!!

Nessun commento: