giovedì 3 giugno 2010

orez la cuptor

O mancare buna, usoara si mai ales rapid de facut.Este ideala ca si garnitura sau se poate manca pur si simplu langa o salata.

Ingrediente pentru 2 persoane :
  • 8 linguri orez (eu am avut pentru salata)
  • 2-3 linguri parmesan
  • 2-3 linguri cascaval taiat marunt
  • o cutie mica ton
  • 2 linguri pasta de tomate (eu nu am pus)
  • putina sare si piper

Se amesteca toate ingredientele. Tonul se scurge de ulei.

Se adauga o cana si jumatate de apa, se amesteca totul si se pune in tava care va merge la cuptor.Deasupra se mai pune putin parmesan ras fin si se pune in cuptorul preincalzit. Eu l-am tinut la treapta 6 din 8, dar acum depinde de cuptor, pentru circa 30-40 minute.

Asa arata abia scos din cuptor. Mie imi place tare mult acest tip de mancare, mai ales ca se prepara atat de usor.



Pofta buna !!!

Nessun commento: