mercoledì 9 giugno 2010

Inghetata de capsune si piersici


Aceasta inghetata este mai mult o improvizatie de-a mea,o pofta:D.Nu am cantitatile exacte pentru ca se poate face din orice fel de fructe,iar fiecare pune zahar atat cat vrea.

Ingrediente:

  • 200 g capsune
  • 150 g piersici (cu cat sunt mai coapte cu atat mai bune)
  • 4-5 linguri zahar
  • 450 g iaurt simplu
  • sucul de la o lamaie (se poate pune si coaja rasa)

Se fruleaza bine fructele

se adauga iaurtul,sucul de lamaie si zaharul si se amesteca toate bine bine, apoi se pune intr-o caserola cu capac la congelator.


Eu am scos-o de cateva ori si am amestecat-o ca sa nu faca ace de gheata.Inainte de servire trebuie scoasa cu cateva minunte inainte sa se mai topeasca.


Mie imi place pentru ca nu este dulce si se simte bine gustul fructelor,dar si ce al iaurtului, iar sucul de lamaie ii da o aroma deosebita.


Pofta buna !!!



Nessun commento: