giovedì 27 maggio 2010

Peste pane

Ingrediente:
  • 600 g file de merluzzo
  • 2-3 oua
  • faina fara gluten (de orez, in cazul meu)
  • faina de malai fara gluten

Eu am avut peste congelat, asa ca l-am dezghetat cu o zi inainte, l-am spalat bine bine si l-am sarat. L-am acoperit cu folie transparenta si l-am lasat la frigider pana a doua zi.

A doua zi l-am scos si l-am dat prin faina ,

apoi prin ou batut bine.Eu nu pun nici un fel de condiment in ou, il las asa simplu. Unele bucati de peste le-am dat prin faina de malai (pentru a fi cu o crusta crocanta), altele le-am lasat numai cu ou.


Am pus pestele la prajit in ulei,


iar cand au fost frumos rumenite le-am scos pe hartie de bucatarie.


Noi am servit cu mamaliga si branza cu smantana. O bunatate.


Pofta buna !!!

Nessun commento: