martedì 17 marzo 2009

Tort de cacao cu interior de nuca de cocos

De data asta nu sunt foarte multumita de cum arata acest tort,dar va garantez ca este foarte foarte bun la gust.Trebuia sa il fac intr-o forma mai mica,numai ca am facut altceva in ea si asa am fost nevoita sa fac in una mai mare. Altadata am facut in forma de paine si a iesit o prajiturica buna buna.
Reteta am vazut-o pe un blog "ildolcemondodisara"-grazie Sara.
Ingrediente:
  • 4 oua
  • 230 g faina
  • 165 g zahar
  • 165 g unt
  • 50 ml lapte
  • 1 pliculet praf de copt
  • 35 g cacao

Pentru inceput am batut spuma albusurile cu putina sare.

Separat, se amesteca zaharul cu untul moale (eu l-am pus 45 secunde la microunde)

se adauga galbenusurile, laptele, faina amestecata cu praful de copt si cacao.


La final se adauga albusurile si se amesteca delicat.


Asa trebuie sa arate la sfarsit, dupa ce am adaugat toate ingredientele.

Pentru interiorul de cocos avem nevoie de urmatoarele Ingrediente:
  • 130 g nuca de cocos
  • 130 g zahar
  • 1 albus
  • 2 lingurite Maizena (amidon)
  • 40 g smantana

Se bate albusul cu putina sare.

Se amesteca nuca de cocos, zaharul, maizena si smantana, iar la sfarsit se pune albusul batut spuma tare.


Se amesteca toate si rezulta umplutura.

Forma de tort se da cu unt si se pune o parte din compozitia din cacao,

se pune crema cu nuca de cocos,


iar la sfarsit se pune restul de crema de cacao.

Se da la cuptor la 190 grade, pentru circa 50 minute.

Dupa ce s-a copt si s-a racit, se da cu zahar pudra.


Asa arata produsul final.Va garantez ca este o bunatate.

Pofta buna!!!

Nessun commento: