mercoledì 5 novembre 2008

Ravioli cu ricotta si ciocolata


Este o reteta simpla si foarte gustoasa.Poza nu este una reusita,dar voi reveni cu altele.Eu am facut doar jumatate de portie,dar voi scrie reteta asa cum este ea.Pentru aceasta reteta aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:
  • 500 g faina

  • 2 oua

  • o lingura margarina

  • coaja rasa de la o lamaie

  • un pic de sare

  • vin alb

Pentru umplutura:

  • 600 g ricotta

  • 200 g zahar

  • o ciocolata (eu prefer cea cu alune)

Se amesteca toate ingredientele, se pune vin (eu nu am avut alb si am pus rosu) cat sa rezulte un aluat omogen.

Pregatim umplutura: amestecam bine bine ricotta cu zaharul, iar apoi adaugam ciocolata taiata bucatele.

Cum am facut doar jumatate de portie,mi-au iesit 10 bucati.

Am impartit aluatul in bile aproximativ egale,apoi le-am intins in cercuri destul de subtiri.Trebuie sa folositi faina mereu.In centru se pune umplutura, se pliaza si aveti grija sa lipiti bine marginile ca sa nu iasa din compozitie.Eu fac pe marginile raviolului cu furculita ca sa fiu sigura ca nu fac fum cand le prajesc in ulei.:D,insa cu toate astea tot si-au facut putin de cap:P

Dupa prajire se scot pe hartie de bucatarie ca sa se absoarba uleiul in exces.

Pofta buna!!!



Nessun commento: