mercoledì 19 novembre 2008

Pui umplut

Aceasta reteta e super buna,numai ca din pacate nu am poza finala dupa ce am scos de la cuptor.Am avut invitati la masa si din nefericire nu am mai avut timp de poza :P.Data viitoare :D.Avem nevoie de urmatoarele:

Ingrediente:
  • 1 puiut de circa 1 kg
  • 500 g carne tocata
  • 3-4 linguri cascaval (sau branza in ceara)

  • 2-3 linguri parmezan

  • patrunjel

  • 2 oua

  • sare

  • piper

Amestecam toate ingredientele cu care vom umple puiul: carnea tocata, cascavalul, parmezanul, oua, patrunjelul tocat marunt, apoi condimentam dupa gust.


Puiul se spala si se curata bine,apoi se unge bine cu unt si se condimenteaza atat in interior cat si in exterior.



Umplem interiorul puiului , apoi coasem. Punam puiul in tava, cu putin ulei si dam la cuptor la foc mediu pentru 1h 15min-1h 30min pana cand este frumos rumenit.Imi pare rau ca nu va pot arata poza, dar incercati-o si va veti convinge.


Pofta buna !!!

Nessun commento: