mercoledì 29 aprile 2009

Biscuiti cu malai

Zilele trecute am vazut acesti biscuiti pe blog-ul Laurei Adamache si i-am si incercat imediat.Intr-adevar sunt foarte buni,aromati si mai ales se fac foarte repede.Multumesc mult Laura.




=multumesc Laura A.=
Ingrediente:

  • 240 g faina de porumb
  • 200 g faina de grau
  • 140 g zahar pudra (eu am pus jumatate zahar pudra si jumatate zahar brun )
  • 250 unt moale ( l-am incalzit 30 secunde la microunde)
  • 1 ou
  • zahar vanilat
  • coaja de lamaie (eu am adaugat si putin suc de lamaie)

Am pus toate ingredientele intr-un bol,

din care am facut un aluat.

Se formeaza biscutii in functie de ce marime dorim.Ori se face o biluta cat o nuca si se aplatizeaza, ori se intinde o foaie nu foarte subtire si se fac forme (se pot folosi formele de prajiturele).


La mine nu au iesit foarte uniformi, insa ma cam grabeam:D.Din intamplare aveam aceste bilute de ciocolata pe care le-am pus deasupra.Cred ca se pot lasa simpli, iar dupa ce se racesc se pot pudra cu zahar.Se dau la cuptorul incalzit in prealabil la 180 grade pentru 10-15 minute.La mine au stat ceva mai mult, probabil din cauza cuptorului.


Asa arata scosi din cuptor.


Laura spune ca se servesc dupa ce se racesc (devin crocanti), insa eu nu am rezistat si i-am gustat calzi cum erau.Sunt tare bunuti langa un capuccino sau cafea sau lapte...


Pofta buna!!!

Nessun commento: